Ordreplukk, returhåndtering og varemottak

BK Logistikk tar seg av varemottak fra dine leverandørbestillinger, ordreplukk, utsendelse av ordre og returer fra dine kunder.

Leverandørbestilling: Hvis du ikke har denne funksjonen fra før benytter du den webbaserte kundeportalen for å opprette en bestilling mot leverandør. Løsningen genererer automatisk et bestillingsforslag og kan sendes til leverandør direkte. Når dette er gjort opprettes det automatisk et varemottak hos oss, og du kan følge status frem til varene er trygt på lager.

Ordreplukk og utsendelse: Vi behandler, plukker og emballerer ordrene fra din nettbutikk eller ditt ordresystem. Deretter sendes EDI ( Electronic Data Interchange) til transportør som plukker opp forsendelser hos oss daglig. EDI gir deg og din bedrift bedre kontroll over sendingene. Ved å bruke EDI reduserer du dine kostnader og får tilgang til din sendingshistorikk. Ordren leveres til kunde i henhold til valgt leveringsmåte.